Бізнеси на карантині. Ганна Луковкіна, «Всі. Свої»
22 червня, 2020

Ганна Луковкіна, авторка та засновниця проєкту «Всі. Свої»
На карантині шукали нові онлайн-формати та ініціювали благодійні проєкти.
До пандемії переважна частина проєкту «Всі. Свої» була офлайн: мережа магазинів на Хрещатику й в Lavina Mall, маркети, вечірки та івент-простір на Десятинній 12.
На період карантину ми призупинили всю активність, крім соцмереж і сайту vsisvoi.ua. І це дозволило активно розвивати онлайн: команда генерувала ідеї, як адаптуватися до змін, та придумала абсолютно новий формат онлайн-маркетів.
І навіть зараз, коли карантин послаблено і магазини вже відкриті, ми продовжуємо поєднувати онлайн- та офлайн-формати. Так, нещодавно на нашій платформі vsisvoi.ua запустили новий розділ «Дім та декор», де можна замовити товари для оселі від найкращих українських брендів.
У такий час ми не могли зосереджуватися лише на бізнесі, тому ініціювали кілька благодійних проєктів. Разом з компанією Visa ми дякували медикам, які рятують життя, зібравши 370 великодніх кошиків. Visa також надала фінансову підтримку в акції, під час якої разом з українським виробником LKostume ми запустили пошив захисних костюмів для лікарів.
Не встигали опрацювати онлайн-замовлення і розширили команду.
Щодо проблем, то цей час чітко показав: нам потрібно довести до ідеалу логістику та роботу онлайн-платформи. Кількість онлайн-замовлень під час карантину зросла, і на початку ми не встигали їх опрацьовувати так швидко, як хотілося б. Тому довелося розширити команду.
Карантин — професійний виклик, а не кінець світу.
Виявилось, що дистанційний формат роботи у нас не просто можливий — він доволі ефективний. У перші дні, коли потрібно було швидко реагувати на події (зайнятися операційними питаннями закриття магазинів і відпустити персонал), команда самостійно генерувала ідеї, як ми можемо адаптуватися до карантину: з цього вийшло кілька крутих проєктів.
Ми всі працювали вдвічі більше та підтримували одне одного, прийнявши усе, що відбувається, не як «кінець світу», а як професійний виклик. Головний інсайт — віддалена робота може бути продуктивною і не потребує додаткових ресурсів, як-от час на дорогу до офісу, але дуже не вистачає обіймів на нашій красивій терасі.
Ми віримо в українське та любимо його — це найсильніша мотивація.
Лише те, що любиш, може стати справді успішним, бо ж люди завжди відчувають нещирість. Не здаватись допомагає підтримка своїх — у нас крута команда однодумців та спільнота резидентів.
Ми працюємо над популяризацією локальних брендів і їхніх продуктів уже п'ять років, тому приємно бачити, що тренд на українське продовжує рости. Це вже не просто мода, це спосіб життя. Адже купувати локальне — це не лише про речі, а ще й про свідомість та звички, патріотизм та здорову економіку.
5 порад для підприємців
- Швидко адаптуйтеся до змін.
- Завжди майте план «Б» на випадок, якщо геніальна ідея не зайде.
- Не бійтеся ризикувати та помилятися, адже це частина вашого шляху.
- Будьте оптимістичні та шукайте позитив у всьому, навіть неприємному.
- Працюйте, не покладаючи рук, разом із тими, з ким справді комфортно.