Вебінари на Дія.Бізнес
01 липня, 2022
Базово розглядається вебінар на facebook-сторінці Дія.Бізнес (виводиться на facebook із Zoom). Проте можна розглянути і ефіри в Instagram, які будуть збережені в IGTV.
Примітка: Проведення вебінарів на facebook-сторінці Дія.Бізнес є зручним, якщо спікер використовує презентацію під час лекції (завантажити шаблон презентації можна нижче). Якщо проводити ефір у Instagram, тоді можна розглянути залучення до прямого включення авторів найкращих запитань.
Як проходять вебінари на Дія.Бізнес?
Формат: базово розглядається 1 година ефіру, модератор та спікер розглядають тему у форматі діалогу/або спікер начитує лекцію. Наприкінці ефіру модератор ставить запитання по факту публікації їх під ефіром (тому глядачі відчувають, що вони залучені).
Вимоги до спікера: красивий фон, підсвітка спікера кільцевою лампою (якщо це можливо), навушники з мікрофоном, тишина абсолютна, хороший інтернет, презентація, кейси у виступі. Виступ має вирішувати проблему глядача, надавати свіжі ідеї, знайомити з новими інструментами. Має бути НЕ нудно і НЕ надто складно (тобто складне пояснити просто, з прикладами).
Вимоги до модератора: абсолютна залученість, уточнення незрозумілого, активна комунікація зі спікером та глядачами, підготовка сету запитань до початку зустрічі: динамічний пінг-понг на початку.
Модератором є представник комунікаційної команди Мінцифри (Килина Бішер) або Офісу з розвитку підприємництва та експорту (Діана Виговська).
Часові слоти: найкраще розглядати проміжки часу між 13:00 та до 20:00. Можна також розглянути варіанти партнера. Рекомендуємо виходити щотижня по 1-2 вебінари в один і той же час.
Мова вебінару: виключно українська як для спікера, так і для модератора; якщо англійська, то з послідовним перекладом.
Елементи ефіру: можна обдумати наповнення кадру: чашка оригінальна з чаєм чи вода у бокалі (для формування атмосфери та менш офіційного формату)
Фішки виступу: 5 порад / 2 історії / 7 неписаних правил; милий подарунок за найкраще запитання чи за найбільшу кількість хороших запитань (книжка, блокнот, якийсь мерч); кейс-загадка, відповідь, на який буде лише в кінці вебінару.
Що потрібно надати спікеру для анонсу: ім’я та прізвище українською, позиціонування, тему, тези, кілька кольорових портретів спікера, відмітки сторінок профілю у соцмережах.
Прохання до партнера:
- Надати усі матеріали в одній гугл-папці одноразово (перелік усіх дат, фото спікерів, деталей їхніх виступів).
- Запропонувати тему циклу вебінарів, надати своє позиціонування.
- Вказати, чи можливий технічний супровід з боку партнера (платформа Restream).
За Мінфирою та Офісом:
- Анонсування проєкту у соцмережах Мінцифри, Офісу та Дія.Бізнес (партнер також підтримує у своїх соцмережах та на офіційних ресурсах) та на порталі Дія.Бізнес.
- Дизайн візуальних матеріалів проєкту: банери для сайту, програма, картинки для соціальних мереж.
- Модерація зустрічі
- Можливість опублікувати усі вебінари єдиним матеріалом на Дія.Бізнес (текст готує партнер).
- Лого партнера додається виключно на перший слайд шаблону презентації спікера, в лист-нагадування про вебінар, на головний банер проєкту. У решті постів-матеріалів партнер згадується текстово.
Додаткова інформація
Ваші уточнення вітаються (у Телеграмі):
Килина Бішер: @kylynabisher / Діана Демченко: @Diana_Demchenko
Приклади попередніх вебінарних проєктів
- «Говорить бізнес. Де і як комунікувати під час війни»
- «Франчайзинг під час війни. Як відкривати та масштабувати»