Технології, платформи, завдання — що драйвить геймдев-фахівців у роботі. Опитування Pingle Game Studio
06 жовтня, 2021
Ігрова індустрія займає передові позиції в розважальній сфері. Її масштаби можна порівняти з традиційним спортом та світовою музичною індустрією разом узятими. А бюджети на розробку відеоігор можна прирівняти до сум, що витрачаються на зйомку крутих блокбастерів. Але, у підсумку, прибуток від ігор в рази перевищує доходи від фільмів.
За період карантину інтерес до ігор виріс у кілька разів. За даними Newzoo, ринок даної індустрії наближається до того, щоб до 2024 році подолати позначку у 200 мільярдів доларів.
Геймдев-компанія Pingle Game Studio вже більше 13 років займається розробкою ігор і реалізувала безліч проєктів для провідних геймдев-компаній, серед яких Zynga, Epic Games, EA і безліч інших.
В даному матеріалі геймдев-компанія представила результати опитування фахівців у gamedev: співробітники компанії поділилися поглядами на те, що мотивує їх працювати в індустрії. В опитуванні взяли участь співробітники з різним досвідом роботи:
- більша частина фахівців працює близько 2 років — 54%;
- експерти, які є частиною компанії від 3 до 5 років — 27%;
- співробітники з досвідом роботи від 5 років — 19%.
Про улюблені ігрові жанри
Саме ігри надихають на створення нових творінь в GameDev-індустрії. Більшість респондентів (39,1%) віддають перевагу іграм в жанрі RPG. Такі ігри викликають захоплення, адже вони дають гравцям можливість контролювати долю свого персонажа. Вони персоналізовані та деталізовані. Друге місце за популярністю — шутери (15,5%) і стратегії (14,5%). Рідше співробітники грають в настільні ігри, головоломки та action-adventure-ігри.
Для більшості геймдев-фахівців реалістичність і візуальна складова гри — це вагомі критерії. Деякі з фахівців відзначали, що звертають увагу на оптимізацію гри, її сюжет і динаміку.
Ігрові платформи, які подобаються
PC — улюблена платформа серед опитаних співробітників. Зараз її обирають 93% респондентів, а ще 81% — планують працювати з нею в майбутньому. Кожній четвертій людині подобається PS4. А 17% — надають перевагу Android. Найменшу популярність серед всіх платформ отримала VR — її обрало тільки 0,9% опитаних.
З платформою хочуть попрацювати 66% опитаних. Практично половину респондентів цікавить Xbox Series X, а 29% тих, хто проголосував, захоплює Xbox One. З Nintendo Switch бажають попрацювати 25,5% респондентів. Третина опитаних мають намір продовжувати працювати з PS4. Крім того, спостерігається підвищення інтересу до платформи iOS. Як платформу для роботи в майбутньому її обрало 20% опитаних.
Головні завдання і челенджі
«Основна кількість наших співробітників (38%) щодня стикається з Unreal Engine-розробкою. Майже чверть респондентів займається 3D-розробкою. Серед головних завдань наших фахівців також розробка графічного інтерфейсу (19%), ігрової механіки (17%), а також Unity-розробка (15,5%). До інших завдань відносяться проєктування та збирання рівнів, 2D-розробка та розробка анімаційних систем», — коментують в Pingle Game Studio.
Даний варіант відповіді обрали 42% опитаних. Серед інших — освоїти нову захоплюючу технологію (25,5%), а також можливість швидко усунути баг, який міг би негативно вплинути на ігровий досвід користувачів.
Очікувано, що роботу фахівців ускладнюють однотипні завдання. Такий варіант відповіді обрали майже чверть опитаних. Крім того, на якість роботи безпосередньо впливає наявність дедлайнів.
Організатори дослідження також запропонували співробітникам пофантазувати та описати, якою вони бачать свою власну гру. Серед відповідей можна знайти ідеї шутерів, ігри жанру action-adventure, симулятори, стратегії та RPG. Деякі співробітники навіть запропонували деталізовані концепції.
Тенденції показують, що геймдев-індустрія буде тільки процвітати, адже ігровий ринок набирає обертів і приносить великі прибутки. Введення нових трендів і технологій, постійно зростаючі потреби гравців — все це відкриває можливості для компаній. Мотивація фахівців рости професійно, оптимізувати процеси та освоювати нові технології — сприяють активному розвитку індустрії як української, так і глобальної.