IT-компанія EVO за ініціативи Міністерства цифрової трансформації запустили платформу для волонтерських заявок Pidmoha
Pidmoha — це платформа для безпечної волонтерської співпраці, яка згуртовує в одному місці волонтерів та організації, які потребують допомоги або готові допомогти.
«В перший тиждень повномасштабної війни, ми з командою EVO запропонували Міністерству цифрової трансформації України допомогу як волонтери і як компанія, яка готова включатись у будь-які ініціативи. Однією з таких ініціатив було створення своєрідного волонтерського маркетплейсу послуг. Проект активно розвивається і точно буде не тимчасовим, бо війна все ще триває, а після перемоги стане помічником різних волонтерських ініціатив по відновленню України», — розповідає Олександр Тарасенко, ідейний натхненник Pidmoha та технічний директор EVO pay.
Як це працює?
На платформі взаємодіятимуть тільки перевірені особи, волонтери та волонтерські організації, яких в Україні понад 700. Учасникам необхідно вказати коротку інформацію про свою потребу або спеціалізацію у допомозі. Інтерфейс сайту дуже подібний до функціоналу Kabanchik.ua, адже створений на його основі.
- Люди, які потребують допомоги залишають відповідну заявку вказавши певне місто чи область на тему: пошуку пошуку необхідних товарів, закупівлі спорядження чи продуктів, евакуації або переміщення осіб, перевезення або доставки речей.
- Волонтери та волонтерські організації, які можуть допомогти, вказують місто та регіон, свою спеціалізацію та напрям роботи, наприклад: гуманітарна допомога, продукти харчування, предмети гігієни, медикаменти, військова амуніція, тощо. Або також, в свою чергу, можуть створити запит на допомогу.
Платформа надає можливість волонтерам та волонтерським організаціям обробляти тільки цільові запити. Зручно структурує всі заявки, в середині яких, є можливість обмінюватись документами, фото та вести діалог з користувачами. Це вирішує ключову проблему в комунікації — плутанину у великій кількості чатів в особистих месенджерах. Pidmoha захищає та зберігає дані та контактну інформацію в системі автоматично. Працює навіть при слабкому інтернет-з'єднанні.
В яких категоріях можна надати та отримати допомогу?
- Медична допомога
- Допомога тваринам
- Військова допомога
- Транспорт
- Гуманітарна допомога
- Житло
Модерація та захист
Для уникнення випадків шахрайства, перевірка всіх учасників відбувається вручну. При реєстрації на сайті вам необхідно вказати документи підтвердження особи або юридичні документи, якщо ви організація. В планах додати ще й Bank-ID, щоб прискорити модерацію, а у довгостроковій перспективі — мобільний додаток для додаткової зручності користування платформою.