EVO та Rozetka запустили школу електронної комерції
9-го липня стартувала безкоштовна освітня онлайн-платформа для підприємців «Школа Ecomа» від EVO (Prom, Zakupki.Prom, «Вчасно») та Rozetka — найбільших гравців ринку електронної комерції в Україні.
Що це?
Тут навчатимуть, як відкрити онлайн-магазин, відокремитись від конкурентів, налагодити системний бізнес, знайти постачальників, вигідно продати, купити, орендувати майно, оцифрувати бізнес, знайти додаткові канали продажів та вийти на нові ринки, тощо. Всі навчальні матеріали — відео, статті, інструкції — від практиків і лідерів українського eкому. Тільки на Prom і Rozetka будують бізнес понад 70 тисяч українських підприємців.
Для кого?
Платформа — для кожного, хто хоче розпочати і розвивати свою справу в онлайні.
Як відбуватиметься навчання?
Курси поділені за трьома рівнями складності: для початківців та досвідчених підприємців, готових до «прориву» чи зміни напряму бізнесу.
Курс можна обрати самостійно або пройти тест і отримати рекомендації, з чого почати. Темп та формат навчання учасник визначає самостійно — рухатися темами поступово або вивчати вибіркові модулі, що цікавлять найбільше. Після закінчення курсу можна пройти тестування, переконатись у засвоєнні матеріалу і отримати сертифікат.
На старті контент Школи Ecoma — від фахівців і клієнтів маркетплейсів Prom.ua і Rozetka, майданчика державних і комерційних закупівель Zakupki.Prom.ua, сервісу електронного документообігу «Вчасно». Програма постійно поповнюватиметься новими матеріалами та спеціалізованими курсами. Тут же відбуватимуться вебінари та онлайн майстер-класи. У планах — навчати не лише продавців, але й покупців: як безпечно та зручно купувати в інтернеті.
Перший захід школи — Всеукраїнський безкоштовний онлайн-марафон «Бізнес-руханка» — подивилися понад 7 тисяч підприємців, сотні охочих протягом марафону вже зареєструвалися у Школі Ecomа.
Організатори Школи Ecoma
- EVO — українська продуктова IT-компанія, що 12 років розвиває ринок електронної комерції. Проекти компанії: Prom, Bigl, Shafa, Crafta, IZI, Kabanchik, Zakupki.Prom, Аукціони.Prom, «Вчасно», Deal, Satu.
Rozetka — лідер електронної комерції України в B2C сегменті. На ринку — 15 років. Входить до десятки найдорожчих брендів в Україні і має один з найвищих NPS серед рітейлерів України - Prom — найбільший маркетплейс України, де продаються понад 100 мільйонів товарів від десятків тисяч підприємців з усієї країни.
- Zakupki.Prom — найбільший майданчик державних і комерційних торгів, офіційний учасник системи електронних публічних закупівель Prozorro.
- «Вчасно» — сервіс миттєвого обміну електронними документами. Дає змогу підписувати, надсилати, отримувати та зберігати документи онлайн.