E-Export: безоплатний вебінарний інтенсив про розвиток бізнесу під час війни
04 травня, 2023
Укрпошта запускає безоплатну програму E-Export Intensive для підприємців, які через війну змушені були перезапускати свій бізнес, а також для переселенців та ветеранів, які раніше не мали досвіду ведення бізнесу, але хотіли б розпочати власну справу та здійснити перші продажі на таких платформах, як eBay, Etsy, Amazon, Shopify.
Мета проєкту
Мета E-Export Intensive — підтримати напрям експорту через торгові онлайн-платформи, допомогти 1 000 експортерам масштабуватися протягом двох місяців. Програма є частиною E-Export school — вебінарного проєкту для підтримки малого та середнього бізнесу.
18 травня 2023 року відбудеться офіційне відкриття інтенсиву. Під час заходу учасники дізнаються:
- де шукати підтримку для розвитку власного проєкту
- як влаштована інтернет-торгівля? Чому не варто її боятися
- як визначити перспективність ринку
- де знайти товар, якщо ви не виробник
- як працює операційна модель
Для кого?
Програма буде корисною для підприємців, які через війну змушені були перезапускати свій бізнес, а також переселенцям та ветеранам, які раніше не мали досвіду ведення бізнесу.
Як долучитися?
Відкриття інтенсиву відбудеться 18 травня 2023 року на окремому заході — зареєструватися можна за посиланням.
У червні та липні 2023 року відбудеться серія практичних вебінарів: під час яких учасники зможуть дізнатися про нюанси роботи з e-commerce та експортом, а також ознайомитися зі стратегіями збільшення продажів за допомогою промоактивностей.
Довідково:
- E-Export School — можливість підтримати українських підприємців у процесі освоєння ними міжнародних ринків та на початку шляху в експорті. Укрпошта провела понад 100 заходів у межах цієї ініціативи.
- Програма E-Export Intensive відбудеться за підтримки Міністерства економіки України, Міністерства цифрової трансформації, Офісу з розвитку підприємництва та експорту, національного проєкту Дія.Бізнес, Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», компаній Payoneer та Disqover Agency.