Як працює MEGOGO під час війни
20 травня, 2022
Національний проєкт Дія.Бізнес продовжує розповідати українцям про те, як можна змінити свій бізнес під час війни, та знайомить із досвідом підприємців, які наважилися на зміни.
Понад десять років сервіс MEGOGO працював та розвивався у своїй ніші, пропонуючи своїм клієнтам перегляд телеканалів, фільмів, мультиків, спортивних трансляцій, шоу та навіть прослуховування аудіокниг та подкастів. Компанія постійно працює над креативними проєктами та запускає нові напрямки.
Іван Шестаков
Директор зі стратегічного розвитку MEGOGO розповідає про роботу MEGOGO під час війни.
Вагомі зміни у компанії від початку війни
Від початку повномасштабної війни компанія прийняла важливі стратегічні рішення. Найперше — це припинення співпраці із країною-агресором. Вже тривалий час послугами сервісу в росії неможливо користуватись. Також компанія видалила весь контент, що вироблений країною-окупантом. Тобто всі російській фільми, серіали та аудіокниги пішли за кораблем.
Які медіапродукти стали безкоштовними для українців
У перший день повномасштабної війни, 24 лютого, для нас, як для великого медійного сервісу, було важливо надати вільний доступ українцям до інформації. Тому ми зробили перегляд новинно-інформаційний каналів безкоштовним.
На MEGOGO також відкрили величезну кількість українських каналів безкоштовно в багатьох країнах світу. До прикладу: в Польщі, Чехії, Словаччині, Канаді, США, Британії, Німеччині та інших. Серед каналів доступні англомовні версії. Це дає змогу не тільки іноземцям отримувати інформацію щодо ситуації в Україні, а й відкриває доступ до інформації тим, хто виїхав за кордон.
Також тоді ми відкрили безкоштовний доступ до ряду фільмів, мультиків та аудіоказок для дітей. А ще згодом на певний час відкрили безкоштовно і спортивний контент на нашому каналі MEGOGO Футбол.
Участь у соціальних ініціативах
MEGOGO долучився до освітньої програми для маленьких українців. Компанія у колаборації з ЮНІСЕФ та МОН запустили дитячий онлайн-садок НУМО з розвивальними відеозаняттями для дітей 3–6 років. Проєкт покликаний допомогти батькам зайняти дитину пізнавальними активностями, і тим самим відволікти дітей від воєнної дійсності.
До того ж MEGOGO приєднався як ще один великий майданчик до спільного освітнього проєкту «Навчання без меж», створеного Міністерством освіти і науки України, Міністерством культури та інформаційної політики та українськими мовниками.
Проєкти із Міністерством цифрової трансформації України
MEGOGO та Міністерство цифрової трансформації України створили нову послугу у мобільному застосунку Дія — Дія TV, що дає можливість українцям дивитись телевізійні канали навіть за відсутності ТБ-сигналу. Як в Україні, так і за кордоном, наші громадяни мають можливість переглядати трансляцію Національного телемарафону #UAразом та ряд телеканалів.
Також в березні MEGOGO став резидентом Дія.Сity, що має позитивно вплинути на підтримку української економіки.
Робочий процес команди MEGOGO у воєнний час
Наразі медіасервіс продовжує свою роботу, співробітники працюють віддалено і, що важливо, компанія не скорочувала штат. Заробітні плати співробітникам продовжують виплачуватись. Компанія функціонує та намагається активно підтримувати економіку нашої країни.
Важливо додати, що на початку квітня ми запустили новий бізнес-юніт — MEGOGO Outsourcing. Тому окрім основної діяльності, команда розпочала надавати свої послуги зовнішнім компаніям в сферах ІТ, live-трансляцій, виробництві контенту, маркетингу, боротьбі із піратством та іншим.
Також, зазначу, що компанія часто проводить внутрішні зустрічі команди зі штатним психологом задля покращення та підтримки емоційного стану співробітників.
Плани та цілі компанії
Команда MEGOGO працює над тим, щоб пропонувати своїм споживачам якісний контент. Робота над покращенням функціоналу, над запуском нових продуктів та проєктів також триває.