Сімейна ресторація «Дім Мулярових» дбає про збереження автентичності та айдентики регіону Івано-Франківська
02 грудня, 2021
Сімейна ресторація «Дім Мулярових». Івано-франківська область, Івано-Франківськ.
Рішення: Ресторація «Дім Мулярових» дбає про збереження аутентичності та айдентики регіону Івано-Франківська, завдяки бізнес-моделі закладу поліпшує харчування та сприяє сталому розвитку фермерських господарств.
Цілі сталого розвитку:
Ключова №12 — Забезпечення переходу до раціональних моделей споживання і виробництва
Супутні: №5, 8 та 2
Ціннісна пропозиція (Purpose)
Наша бізнес-модель побудована на засадах ЦСР 12 Відповідальне споживання. Окрім того, що для приготування страв, ми закуповуємо лише продукти екологічних фермерських господарств, та разом з тим усі залишки їжі та біологічні відходи передаємо фермерським господарствам, які забезпечують кормову базу для них.
Ми піклуємось про здоров’я нашого споживача, тому всі страви та продукти зроблені з якісних та свіжих, 100% фермерських продуктів. Усі наші рецепти передають унікальний смак регіону Івано-Франківська.
Галузь бізнес-моделі: ресторанний бізнес, заклади харчування.
Цілі діяльності: Діяти, щоб приносити користь та діяти, щоб мінімізувати шкоду.
Економічна бізнес-модель
Циркулярна економіка
Я – Ірина Фіщук, власниця сімейної ресторації «Дім Мулярових». Ми об’єднуємо ресторацію, пекарню, виробництво харчових продуктів та творчій простір для подій бізнесу, навчання, культури та інших заходів.
Вже багато років наша ресторація залишається єдиним традиційним закладом харчування Франківська. Наші відвідувачі мають можливість відчути атмосферу українського затишку у колі друзів та скуштувати унікальну Галицьку кухню. Через страви та продукти ми передаємо самобутність культури та історії Галичини.
Ми піклуємось про здоров’я нашого споживача, тому всі наші страви та продукти зроблені з якісних та свіжих, 100% фермерських продуктів. Усі наші рецепти передають унікальний смак регіону Івано-Франківська.
Наша ресторація — це справжній музей, де об’єднується українські цінності, айдентика та кулінарні традиції.
Не так давно ми обрали, для себе шлях сталого розвитку. Поки важко сказати, що ми отримали неймовірні бенефіти, проте дуже помітним є те, як вже зараз змінилися наш підхід до споживання, наша HR-політика та трохи маркетинг.
Тож, спробуємо почати спочатку: я дізналася про Цілі сталого розвитку через свою активну соціальну позицію. Спробувала вникнути глибше і тоді почала критично придивлятися до того, що ми робимо в своїй компанії. Скажімо, досі у нас було розуміння того, що занадто велика частина їжі йде в залишки, а отже просто збільшує купу сміття під кінець дня. І мені видалося, це проблемою, з якою нам варто боротися в першу чергу.
У ресторані, як виявилося, є величезна кількість речей, які у майбутньому можуть мати якесь використання, але, зазвичай, всі це викидають. Один з представників громадської спілки, що має велику равликову ферму у нашій області, поставив нам мінікопію своєї. Тепер вона знаходиться у нас на майданчику. Частину їжі, яку традиційно викидають, ми віддаємо равликам або передаємо в більші господарства, які мають для неї застосунок. Та й загалом стараємося робити те, що є під силу і не вимагає надзавдань. Постійно розмірковуємо, як зменшити обсяг того, що просто викидається або не використовується. Це дуже логічно і правильно, коли замість того, щоб збирати гори сміття, які не переробляються, думаєш, як ще можна цю річ застосувати.
Так ми зрозуміли, що «Відповідальне споживання» — одна з важливих цілей для «Дому Мулярових».
Відверто скажу, власне екологічні питання найчастіше спадають на думку всім, кому я розповідаюпро Цілі, але насправді копати варто значно глибше.
Власне, це я і зробила, почала детальніше придивлятися до компанії через призму інших Цілей сталого розвитку, напряму не пов’язаних з екологією.
Наприклад, наша HR-політика, як виявилося, не дуже свідомо, але будувалася довкола Цілей «Гендерна рівність» та «Гідна праця та економічне зростання».
У контексті гендерної рівності ми вважаємо, що вік або стать не повинні відігравати важливу роль при прийнятті на роботу. Зокрема, важливим є досвід та навички, якими володіє людина. Амбіції та бажання працювати не залежать від статі чи віку, тому ми не зважаємо на такі фактори.
Ми орієнтуємося на жінок у віці 30-40+, хоча зараз на ринку більш затребуваним є молоде покоління. За рахунок цього з’явилося більше однодумців у єдиному середовищі. Простіше працювати з людьми, які мають подібні інтереси, а не з різними випадковими особистостями.
Часто робота зі старшим поколінням може здаватися важкою, адже наших кандидатів у віці 40-45 років більше знаходимо у центрах зайнятості, ніж на інтернет-платформах. Зокрема, стараємося шукати підхід до кожного, обираємо такий спосіб комунікації, що притаманний конкретній цільовій аудиторії.
Більше того, для нас дуже важливий ріст наших партнерів поряд з нами, саме тому ми в Івано-Франківську є своєрідним маркетплейсом, просуваємо локальні продукти та підтримуємо місцевих виробників. Мікрофермери не завжди вміють про себе комунікувати і просувати свій продукт. Дуже часто це люди, які є поза межами інтернету. Тому ми допомагаємо їм рекламувати себе. Крім того, в межах нашого ресторану на осінь планується відкриття крамниці локальних продуктів для членів громадської спілки.
Також, для нас Цілі сталого розвитку дозволяють формувати певну маркетингову стратегію та підсилювати бренд. Розповідаючи про свою орієнтацію на сталість, ми залучаємо клієнта, який є більш лояльним до відповідального бізнесу. Та й взагалі, для нас Цілі — це просто тверезе, здорове господарювання. Тут немає нічого, що створювало б бізнесу незручності, а навпаки.
Наша соціальна місія сформована так, щоб не створювати бізнесу ніяких незручностей, а навпаки, допомагати структурувати процеси та ще ефективніше розвиватися.