Перший досвід участі ТМ «КОМО» у виставці Anuga Dairy та контракт на постачання 50 тонн плавлених сирів до Латвії
25 липня, 2024
Компанія «Дубномолоко», ТМ «КОМО» — провідний український виробник твердих, плавлених, м’яких сирів та вершкового масла. Бренд на ринку вже понад 15 років. Сучасний завод-сироварня, розташований у місті Дубно, є одним із найпотужніших в Україні. Підприємство має найсучасніше обладнання для виробництва твердих і плавлених сирів, усі етапи якого повністю автоматизовані та стандартизовані.
Щороку завод виготовляє понад 15 млн кілограмів твердих і 4 млн кілограмів плавлених сирів. Компанія «Дубномолоко» дотримується найвищих стандартів якості та має сертифікат відповідності міжнародному стандарту FSSC 22000.
Підготовка до участі в міжнародній виставці
Anuga є не тільки найбільшою у світі виставкою харчових продуктів та напоїв, а й простором для обміну досвідом у харчовій промисловості та пошуку надійних бізнес-партнерів з усього світу. Виставка має окремі павільйони під певну продукцію, Anuga Dairy один із них, який відведений саме під молочну продукцію.
Компанія «Дубномолоко» вперше взяла участь у європейській виставці — й одразу уклала контракт. На Anuga Dairy вони представляли тверді й плавлені сири в молочному секторі України в межах Національного павільйону України.
Ірина Стопа, бренд-менеджерка ТМ «КОМО»
До виставки дуже важливо готуватися, щоб успішно презентувати компанію та її продукти на міжнародному рівні. Перед тим як брати участь у виставці, «Дубномолоко» провела аналіз та визначила, який продукт виводити на європейський ринок, дослідила споживачів та конкурентів, визначила переваги своєї продукції та можливості його виходу на ринок. Лише після цього було ухвалено рішення про участь.
Процес перемовин з латвійським партнером тривав майже 4 місяці, ще 2 місяці знадобилися для узгодження рецептур, дизайну та пакувальних матеріалів. Вони вибрали чотири види плавлених сирів: з креветкою, Оріджинал, з цибулею Шалот та Грибний.
Результати компанії після виставки та плани щодо розширення географії експорту
За результатами участі у виставці Anuga у 2023 році компанія уклала контракт з партнером із Латвії на виготовлення плавлених сирів у тюбику. Зараз майже 50 тонн продукції вже відвантажено, і компанія планує нарощувати обсяги експорту до кінця 2024 року.
Ірина Стопа, бренд-менеджерка ТМ «КОМО»
На основі досвіду з укладання цього контракту представники компанії почали перемовини зі ще двома партнерами з інших європейських країн та вважають участь і результат від укладеної угоди дуже ефективним. Крім того, ведуться перемовини з партнерами зі скандинавських країн та вже є напрацювання на збільшення й розширення асортименту продукції для експорту до США та Великої Британії.
Ірина Стопа, бренд-менеджерка ТМ «КОМО»
Виробник продовжує користуватися можливістю заявити про себе ще гучніше на зовнішньому ринку, тому вже зовсім скоро представить свою продукцію на одній із найвпливовіших міжнародних виставок харчової промисловості у світі SIAL PARIS 2024 у межах Національного стенда України, який буде організований Ukrainian Food Association під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України за сприяння Офісу з розвитку підприємництва та експорту, національного проєкту Дія.Бізнес і платформи Nazovni та за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія); Європейського Союзу та Уряду Німеччини в межах програми міжнародного співробітництва «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку в Україні реалізує німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Довідково:
- Національний стенд України в павільйоні «Молочні продукти» на Anuga 2023 організований Офісом з розвитку підприємництва та експорту в межах національного проєкту Дія.Бізнес та в партнерстві з громадською організацією «Unite Ukraine» під патронатом Міністерства аграрної політики та продовольства України. Швейцарія надає підтримку через Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань (SECO) у межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України» (QFTP), що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).