Як працює Хорольський завод дитячих продуктів харчування під час війни
04 травня, 2022
Автор матеріалу: Катерина Грушецька, керівниця експортного відділу ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування».
ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» — єдине підприємство в Україні, що вже понад 49 років спеціалізується на виробництві сухих молочних сумішей для малюків від перших днів життя.
Наразі асортимент продукції, що виготовляється на заводі, розділено за трьома напрямками: сухі молочні суміші, молочні каші та питна вода, котрі налічують 24 позиції на вітчизняному ринку. Серед торговельних марок компанії: «Малютка», «Малютка Premium», експортні позиції: «Malutka», «Malysh», «Malutka Premium», «Malyshka», «Happylon», «Happylon Premium», «Happylon active».
Щодня тисячі сімей десятиліттями обирають продукцію цього виробника, аби задовольнити харчові потреби малюків.
Щодня тисячі сімей десятиліттями обирають продукцію цього виробника, аби задовольнити харчові потреби малюків
Ми орієнтуємося на якість та безпечність і це основні аспекти нашої діяльності, що допомагають впевнено розширювати географію експорту на постійній основі.
Вплив війни на підприємство
Продукція заводу відноситься до товарів першої необхідності, адже так багато діток споживають її за основне годування та прикорм. Нам довіряють, на нас сподіваються.
Продажі в Україні
На жаль, воєнні дії та їх наслідки суттєво вплинули на розповсюдження у межах країни. Попри всі намагання максимально заповнити кожен локальний магазинчик та національні мережі супермаркетів й аптек, їх загальна кількість зменшилася майже на 50%.
Проте, ми не втрачаємо надії, що найближчим часом ситуація зміниться на краще і кожна матуся зможе, як і раніше, без проблем знайти необхідну їй продукцію.
Продаж товарів на експорт
Ще до початку воєнних дій продукція заводу мала налагоджене постачання до Молдови, Узбекистану, Азербайджану. Війна не зупинила експорт продукції до цих країн, проте значно його ускладнила логістично та документально.
Проте компанія успішно подолала ці складнощі, та у березні вже успішно здійснила першу від початку війни партію поставок до Молдови та Узбекистану транзитом через країни ЄС. У травні ж планують відправити партію дитячого харчування до Азербайджану.
Попри напрацьовані партнерства, ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» має на меті розширення географії експортних продажів та зацікавлений у встановленні нових партнерств з компаніями країн регіону MENA (Ліван, Саудівська Аравія, Алжир, Лівія, Ірак), а також з компаніями країн СНД.
Соціальна відповідальність підприємства під час війни
З перших днів війни, компанія активно співпрацює з благодійними фондами та волонтерськими організаціями, а також намагається задовольняти поодинокі запити від матусь, котрі опинилися в складному становищі.
Наразі здійснюється співпраця з такими організаціями:
- Благодійними фондами та громадськими організаціями: БФ Вільних і небайдужих (м. Львів), БФ Пан Фемелі м. Київ, ГО Джерело та чисте суспільство (м. Миколаїв), БО Благодійний фонд Трініті Україна (м. Івано-Франківськ), БО Благодійний фонд імені М. Василевського (м. Київ), Всеукраїнський благодійний фонд Миру і добра (м. Київ).
- Органами державної влади та комунальними підприємствами: Міністерством оборони України, Виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради, Донецькою військовою обласною адміністрацією, ПАТ Запоріжсталлю, ТОВ Астарта Прихоролля Полтавської області, КП Кременчуцьким обласним спеціалізованим будиноком дитини, Березівським районним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки Одеської області.
Матеріал підготовлено в рамках спецпроєкту “Trade with Ukraine: розкажіть світу, що Україна працює!”, метою якого є промоція вітчизняних експортноорієнтовних підприємств, що працюють в умовах війни, в Україні та закордоном.
Якщо ви бажаєте, щоб світ дізнався про роботу вашого експортоорієнтованого підприємства в умовах війни, тоді відправляйте запит на електронну адресу olgastepanenko@epo.org.ua. Історії українських підприємців гідні того, аби про них знав увесь світ!