Трансформація бізнесу в період війни: історія п’яти відомих українських модних брендів
02 травня, 2022
Війна — непередбачуваний виклик для кожного громадянина і величезний удар по економіці країни. Як вижити українському бізнесу, як розвиватись, як створювати нові проєкти в такий важкий час, адже це відповідальність перед країною, перед своєю командою та перед своєю сім’єю.
Ми зібрали п’ять історій українського бізнесу з модної індустрії. Коли палають будинки, здається, що зовсім не до модних трендів та прекрасного, але власники цих брендів справді надихають і продовжують творити у своїй ніші та робити свій внесок в економіку країни. Більш того, створюють міжнародні проєкти, щоб привернути увагу світу до війни в країні, а також допомагають нашим захисникам і тим, хто найбільше постраждав у зоні ведення активних бойових дій. Україна об’єднана і сильна, як ніколи.
У відвертих розмовах власники відомих брендів розповіли про оновлену стратегію та цінності компанії, як зберігають бойовий дух у команді, як продовжують творити і де беруть натхнення у воєнний час.
Героями цієї бізнес-історії стали власники брендів RUSLAN BAGINSKIY, the COAT by Katya Silchenko, ANDRE TAN, GASANOVA та Guzema Fine Jewelry.
Бренд RUSLAN BAGINSKIY
Руслан Багінський, бренд RUSLAN BAGINSKIY
Дії підприємців під час війни стануть маркером довіри, за яким суспільство буде оцінювати кожен український бізнес в майбутньому. Моя місія, місія моєї команди, моїх друзів з креативної індустрії — промотувати Україну в світі. Нашу культуру, наші таланти, наші продукти, наші цінності. Ті самі цінності, заради захисту яких українці щодня платять життям. Тому для себе бачу тільки один варіант — пам’ятати, триматися і працювати.
З першого дня війни трансформувалася наша основна комунікаційна платформа — Instagram. Протягом 6,5 років ми вибудовували ком’юніті; за нами стежать люди з десятків країн світу, в тому числі дизайнери, інфлуенсери, художники, моделі, артисти, підприємці і стилісти з мільйонами фоловерів. Ми вважали своїм обов’язком доносити інформацію, показувати правду і закликати світ до дій. Комерційний контент став на паузу, в пріоритеті була інформаційна війна в різних її проявах.
Так історично склалося, що експорт становить більшу частину нашого бізнесу, завдяки чому компанія продовжує працювати. Порівняно з багатьма бізнесами нам відносно пощастило, незважаючи на всі втрати, підрахунок яких нас чекає попереду. Звісно, ускладнена логістика і банківські обмеження не надто допомагають бізнесу, але компанія вистоїть, а після перемоги всіх в Україні чекає стрімкий ріст — в цьому сумнівів немає. Поки ж вважаємо нормою соціальну відповідальність працюючого бізнесу; бачимо, як разом з нами цю ідею синхронно підтримали всі компанії, які ми любили і у мирний час. Думаю, дії підприємців під час військового стану стануть важливим маркером довіри для всіх в Україні на роки вперед, в тому числі і для мене особисто.
У своїх цінностях ми лише впевнилися. З першого дня Ruslan Baginskiy ми будували міжнародну компанію Made in Ukraine. У кожному нашому проєкті так чи інакше переосмислювалися культурні коди і традиції України. До нашої дебютної паризької презентації ми залучили українських художників і майстрів, знімали кампейни в заповіднику «Асканія-Нова», на Лемурійському озері та Олешківських пісках. Україна — в ДНК команди і в ДНК бренду.
Своєю місією ми бачили відродження культури головних уборів, переосмислення їхньої ролі і створення нових смислів. Це все лишається незмінним, але відбулося переосмислення багатьох моментів. Всім остаточно стало зрозуміло, що мода — не поза політикою; ми побачили, яким може бути справжнє партнерство — Farfetch, Mytheresa, Moda Operandi і багато інших світових ритейлів зробили пожертви у фонди на підтримку України; наші колеги по ринку запропонували допомогу у виробництві; найбільші партнери погодилися на значні затримки з відвантаженням замовлень.
Після першого шоку ми вирішили здійснити релокейт з Києва до Львова, мого рідного міста, де колись і був заснований бренд. Ми знайшли приміщення, знайшли житло для працівників, перевезли обладнання і частково відновили роботу. Ми так довго формували команду, кожна людина — член нашої сім’ї RB, дозволити росії це зруйнувати для нас би означало — здатися. Наразі частина працівників виїхала за кордон, але ми всіх чекаємо, як тільки вони будуть готові повернутися. Розуміємо, що всі сумують за домом, тому намагаємося підтримувати команду й морально. Для мене дуже важливі сімейні традиції, тому на Великдень я запросив всю команду на святковий сніданок, щоб хоч мінімально відтворити відчуття дому і свята в сімейному колі.
Вікторія Семерей, керівник напряму B2B:
«Робота з великим бізнесом трансформувалася з першого дня. Довелося скасувати поїздку на тиждень моди в Парижі, де ми планували презентувати нову колекцію. Його графік збігся з першим тижнем війни, і моральних сил не вистачило навіть на онлайн-зустрічі, тому я була особливо здивована отримати замовлення на зимовий сезон на рівні минулого року. Для мене це реальне свідчення підтримки, віри в бренд і в Україну. Поки світ чекав швидкої поразки України, партнери Ruslan Baginskiy зробили ставку на нашу перемогу і стійкість за будь-яких умов. З викликами в роботі доводиться стикатися щосекунди, але нас не зламати».
На період з кінця лютого і до початку липня у нас був сформований план проєктів, дуже масштабних — від зйомок у Парижі до колаборацій з магазинами і глянцевими виданнями. Війна моментально скоригувала плани, і тепер всі проєкти — про Україну і для України. 24 лютого ми перевели 1,5 мільйони гривень у фонд «Повернися живим», а у квітні запустили спеціальний дроп бейсболок у кольорах прапора України — весь прибуток з їх продажу буде переданий у фонд Сергія Притули. За результатами першого тижня ми вже зробили переказ у розмірі 1 356 967 гривень.
Крім цього, ми продовжуємо вести інформаційну війну і залучаємо для цього наших партнерів. Інтерв’ю та статті вийшли на Vogue Business, Washington Post, Associated Press, T Magazine, Vogue UK, Vogue Poland, Vogue Taiwan, Vogue Italia, Vogue Portugal, Vanity Fair Spain, V Magazine, i-D, Hypebae, Elle CZ і багатьох інших. Також ми попросили записати відео у підтримку України наших друзів — колишнього головного редактора Vogue UK Александру Шульман, фешн-куратора і засновницю легендарного Colette Сару Едельман, співачок Рошин Мерфі і Соко, моделей і активісток Сінді Бруна і Джордан Данн, блогерів Young Emperors.
Клієнтам за межами України ми одразу повідомили, що їхні замовлення будуть доставлені із затримкою, і реакція більшості нас дуже розчулила. Ми отримали сотні повідомлень зі словами підтримки і пропозиціями допомоги.
З клієнтами в Україні ми намагалися бути настільки делікатними, наскільки це можливо. Ми розуміємо, що наші головні убори — не товар першої необхідності за умов війни, і в перші дні здійснили повернення коштів за невідправлені замовлення усім, хто написав з таким запитом. Зараз кожен в Україні переживає найтрагічніший час, тому ми не будували особливих ілюзій, але наші люди непереможні і самі дали нам знак — час відновлювати активність. Особливо було приємно отримувати повідомлення, як в’язані шапки RB зігрівали у бомбосховищах, і як бейсболки з вишитим прапором купували «на перемогу».
Як, маючи на душі журбу, смуток та біль, не переставати бути творцем у своїй індустрії? Я поки не маю на це відповіді. Розумію, що навіть коли війна закінчиться, ми не повернемося у життя, яким воно було до 24 лютого. Ми всі трансформувалися, світ трансформувався, Україна буде іншою, пріоритети змінюються. Творчість — це ж відображення реальності, рефлексія, реакція на події і процеси, які тебе хвилюють. Звісно, робота стає на паузу кожен раз, коли читаєш про Маріуполь чи розповіді людей з Бучі. Але після емоційної ями з’являється злість і додаткова мотивація.
Бренд Guzema Fine Jewelry
Валерія Гузема, бренд Guzema Fine Jewelry
Я і моя команда завжди займали активну позицію в благодійності, це певний поклик, який підтримує кожен член нашої команди, а зараз наша спільна ціль — допомогти нашій країні — об’єднала нас ще більше, хоча ми і перебуваємо далеко одне від одного.
Зізнаюсь чесно, що перші дні я навіть не думала про роботу, мене хвилювала безпека моїх близьких, безпека моєї команди. Резервного капіталу було не так багато, тому що напередодні війни ми розпочали будівництво нового шоуруму. Перше, що ми зробили, — перерахували мільйон на армію та виплатили заробітні плати всім працівникам. Згодом стало зрозуміло, що це не закінчиться за тиждень, тому треба було швидко приймати рішення.
Перше питання в моїй голові: як я можу допомогти людям в такій ситуації.
Будемо відверті, ювелірні прикраси — це не продукти першої необхідності, проте сидіти без діла я не збиралась. Ми відкрили продажі в Україні та світі та, поїхавши з Києва в більш безпечні місця, як нам здавалось, відновили роботу онлайн. Моя позиція була зрозуміла одразу — весь прибуток з продажів ми передаємо на армію, медикаменти та на допомогу людям. Я швидко перекваліфікувалась у волонтера, навчилась розбиратись в тепловізорах, раціях, дронах, плитах, розвантаженнях та ін. Займалась лікарняними списками, логістикою гуманітарної допомоги та хапалась за усі запити про допомогу. Активно запрацював наш фонд Guzema Foundation, по суті, на нього ми зараз всі і працюємо.
Наразі працює лише частина команди, просто для мене дуже важливо зберегти робочі місця та допомогти нашим співробітникам, тому ми продовжуємо виплачувати заробітні плати. Я впевнена, що це скоро закінчиться, і ми всі знову повернемось на свої звичні робочі місця. Зовсім скоро ми запускаємо нову капсулу, присвячену Україні, гроші з якої також підуть на допомогу.
Олена, marketing manager
Під час війни робота виконується у ще більш турбулентних умовах, ніж раніше. Швидкість прийняття рішень зросла в рази. Тепер будь-якої миті треба бути готовим змінити плани, вигадати нові активності за кілька годин. Визначений робочий час залишився в минулому житті, треба бути на зв’язку 24/7 з командою, адже надійного чіткого плану зараз немає.
Паралельно з турботою про своє власне життя та про потреби рідних потрібно постійно підтримувати життєдіяльність бренду, адже бізнесові втрати можуть бути не менш тяжкими для України.
Наталія Осадча, креативний директор
З початком війни формат роботи дуже змінився, довелося адаптуватися до постійної дистанційної комунікації, пошуків нових можливостей, але незважаючи на жодні складнощі, керівництво компанії зберегло робочі місця і виплати, що в такі складні часи і для людей і для бізнесу дуже рідкісно.
Бренд Guzema Fine Jewelry має велику команду дружних і вмотивованих працівників, під час війни ми не можемо працювати так потужно, як раніше, проте бренд шукає можливості для розвитку попри надзвичайно складну ситуацію задля збереження свого потенціалу й підтримки економіки України.
Увесь звіт нашої діяльності ми публікуємо на сайті фонду та на сторінках соціальних мереж. На сьогодні ми вже перерахували на допомогу близько трьох мільйонів гривень: амуніція для захисників, медикаменти, допомога сім‘ям-переселенцям, днями ми купуємо вкрай важливу річ — апарат для очищення води, що коштує близько півмільйона гривень.
Коли я бачу запити клієнтів на замовлення прикрас, розумію, що український народ не зламати ніколи. Незважаючи на тяжкі часи, люди продовжують дарувати одне одному прикраси, не пропускають свята, намагаються підбадьорити та, звичайно, розуміють, що при цьому допомагають іншим. Купити прикрасу = допомогти Україні.
Бренд the COAT by Katya Silchenko
Катя Сільченко, бренд the COAT by Katya Silchenko
Я дуже рада, що моя команда така ж відважна, як і я. Саме вони дали мені зелене світло, щоб відновити роботу бренду. Я беру на себе ризики, безумовно, але в той же час бачу попит. Я підтримую економіку своєї держави, підтримую кожного в своїй команді та допомагаю українцям, яким так важлива зараз наша підтримка.
Зазвичай ми створювали дві повноцінні колекції на рік та розбавляли їх капсулами чи дропами. Ми працюємо з 25 фабриками по всій Україні, тому перед початком війни на них було розміщено нашу нову колекцію. На жаль, багато з них й досі не відкрились, тому що вони в епіцентрі бойових дій. Однак деякі, що в більш безпечних містах, як і ми, після виступу президента про заклик до роботи почали відновлювати виробництво. Ми з командою вирішили, що стратегічно важливо змістити основний фокус на дропи, тому повноцінної колекції весна-літо цього року в нас не буде.
Наприклад, сукні зараз взагалі нікого не цікавлять, замовляють більш повсякденні, дуже лаконічні і універсальні речі. Тому ми орієнтуємося на запити клієнтів. Працюємо як онлайн, так і офлайн.
Цінності та місія бренду не змінились, тому що я заснувала бренд у 2014 році, після «Майдану». Я сказала всім:
«Я не хочу чорного кольору, який в житті моєї мами був незмінним багато років поспіль. Бренд the COAT буде про колір, про життя, про європейське бачення та підходу до гардеробу. І це буде абсолютно новий та свіжий погляд на речі в нашій країні».
Цього року, як ніколи, я чекала весну, хотіла щоб закінчився карантин, я створювала таку весняну колекцію!.. Вона мала б бути в різнокольоровій пастельній гаммі, яка притаманна the COAT, в ній мало б бути скільки життя… Це перша після Covid-19 весна, ми дуже чекали її, але таке горе прийшло в нашу країну! Зараз, як ніколи, хочеться жити, хочеться додати кольорів в ці чорні будні, і тому ми нічого не змінюємо, ми вірні своїй місії. В якийсь момент у мене закрались думки, чи не зробити мені щось чорне? Але я подумала, що ні! Чорного і так вистачає в нашому житті. Хай буде колір, хай буде життя!
Зараз невелика частина команди працює зі Львова. Ми змогли перевезти частину колекції. Я приїхала у Львів, ми знайшли житло та почали працювати. Активно також долучилась інша частина моєї команди онлайн, ми почали отримувати запити з Києва. Тому ті, хто були поблизу столиці, повернулися в місто та вийшли на роботу. У Києві у нас обладнане підвальне приміщення, де є підігрів підлоги та кухня, тому в разі тривоги я спокійна, що є місце, де команда може сховатися. Ми працюємо! Зараз я в Києві, але все одно їжджу до Львова, контролюю роботу. Ми помітили, що почали приходити клієнти до шоурума в Києві, люди повертаються в місто, і воно оживає на очах. Львів був переповнений, тому багато клієнтів приходили навідати нас там, але топ продажів тримали онлайн-продажі.
Ірина, CEO бренду:
«Сьогодні кожен українець на своєму “фронті” забезпечує функціонування держави в цілому. Я тікала від війни з Києва в центральну Україну, звідки на другий тиждень почала працювати онлайн та координувала роботу front офісу. Розподіляла роботу між членами команди та проводила робочі Zoom-конференції з оперативних питань. Моєю задачею було виживанням бренду в цілому. Наразі ми відкрили “другий фронт” — в Києві. Дякую команді, що відгукнулись на наш заклик до роботи!».
Тетяна, директор виробництва:
«Ніколи не думала, що в ХХІ ст., коли поруч з нами роботи зі штучним інтелектом — буде повномасштабна війна в моїй країні. У перший місяць я думала, як ми будемо запускати робочий процес, перебуваючи в різних точках України. Це здавалося неможливим. Я з першого дня війни була на зв'язку з кожним співробітником. Після того, як всі трохи прийшли до тями, ми почали аналізувати, хто залишився в Києві. 15 березня ми вийшли запускати “двигун” the COAT. 22 березня ми в невеликому складі почали працювати».
Світлана, керівник відділу продажів:
«Ми зуміли зберегти робочі місця і прихильність наших клієнтів. Наші речі кожного дня відправляємо в різні куточки світу під звуки повітряних тривог і вибухів, навіть тут, в західній частині України. А головне для нас — клієнти часто говорять, що саме речі the COAT були в їхніх тривожних валізках».
З нових проєктів — це колаборація, яку ми зробили під час війни з нашим італійським партнером, брендом Noova. Патріотичні кросівки, що зібрали рекордну кількість передзамовлень на нашому сайті the COAT. Ми вже мали співпрацю з Noova, але ця колаборація народилася в умовах війни. Я попросила відкласти їх свою продукцію і запустити нашу колаборацію, тому що всі кошти ми з командою вирішили переказати на допомогу жінкам та дітям, що постраждали від війни. Ми вже почали отримувати першу партію кросівок, домовились з фондами, яким будуть перераховуватися кошти. Це фонд «Spunbond», який зосередився на закупівлі ВАК терапії для поранених дітей в Києві та Київській області, Харківському пологовому будинку та біженців.
Я дуже вдячна всім нашим клієнтам та новим покупцям за підтримку! Безумовно, це дуже важливо і мотивує нас робити свою роботу швидше та краще. Ми працюємо онлайн і офлайн, як зазвичай. Багато клієнтів із західної частини України дуже раді були особисто познайомитися з командою, бо знали їх тільки віртуально. Це те, про що я завжди говорю, про особливу комунікацію the COAT з клієнтами, котрій я приділяю багато уваги. З роботою в онлайн ми з командою зіткнулися з труднощами доставки замовлень за кордон. Нова Пошта запровадила безкоштовну допомогу українцям, а Укрпошта доставляє гуманітарну допомогу зі всього світу! Тому терміни доставки дуже уповільнилися, але ми робимо все, щоб клієнти не чекали так довго на свої замовлення. Кожного дня відстежуємо відправлення, тримаємо зв'язок з покупцями та налагодили комунікацію з поштовими відділеннями.
Смуток та біль нікуди не зникають. Ти або не дієш, або знаходиш важіль тиску, рухаєшся далі і працюєш. Я дуже рада, що моя команда така ж відважна, як і я. Саме вони дали мені зелене світло, аби відновити роботу бренду. Але не всі в змозі, це дуже індивідуально. Я вірю, що це залежить від обсягу енергії і сил, не можна звинувачувати або засуджувати, якщо хтось не може. Я беру на себе ризики, безумовно, але в той же час, бачу попит. Я підтримую економіку своєї держави, підтримую кожного в своїй команді та допомагаю українцям, яким так важлива зараз наша підтримка. На мені великий вантаж відповідальності. Напевно, це й є те, що мотивує мене не зупинятися.
Бренд ANDRE TAN
Андре Тан, бренд ANDRE TAN
Слово «fashion» в нашій країні тепер має інший сенс. Коли над твоєю головою проноситься ракета, коли ти прокидаєшся і засинаєш під звуки сирени, все набуває іншого сенсу. Нові проєкти необхідні, тому що економіка країни повинна працювати, щоб забезпечувати надходження коштів у бюджет заради нашої спільної перемоги.
Думаю, як і багатьом підприємцям, нам довелося підлаштовуватись під нові реалії, але це не вплинуло на наш основний напрямок роботи. Просто ми почали шити бронежилети замість суконь, флісовий одяг замість спідниць, спідню чоловічу білизну замість вишуканого жіночого одягу, все те, що було необхідно нашим захисникам, використовуючи всі наші потужності та ресурси. Наші виробництва розташовані по всій території України, тож ми розміщали численні замовлення у найбільш безпечних регіонах, враховуючи близькість до запиту, щоб мінімізувати логістичні питання.
Компанія ANDRE TAN відшивала та продовжує відшивати одяг для ЗСУ та ТРО за конкретними запитами від волонтерів та їхніх представників, а потім відправляє його безпосередньо до місць дислокацій наших захисників, тому допомога є максимально цільовою.
Ми всі почали більше цінувати тих, хто поруч: сім’ю, близьких та рідних. Усі невеличкі негаразди та якісь побутові питання відійшли на задній план. Ми стали більше піклуватись одне про одного, виявляти більше турботи та уваги, цінувати моменти разом, цінувати життя тут і зараз. Я впевнений, що це матиме відображення навіть на майбутніх колекціях. Що стосується місії, вона залишилась незмінна — ми хочемо дарувати посмішку і щастя нашим жінкам.
У цей складний час ми змогли презентувати новий бренд RDNT — народжений під час війни, radiant with joy. В один момент ти розплющуєш очі і розумієш, що ніколи не будеш таким, як був. Ми просто робимо те, що вміємо! Ми вчимося бути у моменті. Тут і зараз. Насолоджуватися кожною секундою цього дивовижного життя. Радіти кожній миті. Ми зобов'язані! Заради всіх, хто пожертвував своїм життям! Саме це ми і вклали у філософію бренду RDNT — бренду, що покликаний дарувати світло навіть у найтемніші часи. Кожен стібок тут наповнений енергією кохання. Адже кохання завжди перемагає ненависть, а світло — пітьму! Колекція RDNT доступна для замовлення по всьому світу. Гроші від продажу цієї лінійки йтимуть на підтримку армії України.
Розташування нашого офісу залишилося незмінним, проте він зараз не працює. Усі співробітники у безпеці зі своїми сім’ями та працюють віддалено в рамках своєї компетенції. Ми намагаємось максимально долучати до роботи тих працівників, хто має змогу та хоче працювати.
Уже минув місяць, як ми відновили продаж одягу через наш сайт та в магазинах Вінниці, Івано-Франківську, Луцьку, Тернополі, Рівному, Ужгороді, Львові та ще у деяких містах, де немає бойових дій. Також працюють магазини у Сіднеї та на Мальдівах. До того ж зараз ми займаємось розширенням географії доставки нашої продукції, шукаємо найзручніші сервіси і спрощуємо оплату. Тож скоро на нашому сайті з’явиться окремий розділ, який дозволить замовляти наші товари в будь-який куточок світу.
Анна Шепілова, керівник відділу маркетингу
З першого дня війни Андре підтримує і опікується командою та її безпекою. За лічені дні робота компанії була налаштована так, що кожен член команди мав змогу долучитися до підтримки збройних сил та наших захисників.
За цей час у нас народився новий бренд, і наразі ми проводимо роботу з виведення бренду RDNT на міжнародну арену, а також займаємося всебічною підтримкою партнерів по всіх регіонах України, що менше постраждали від бойових дій. Вся робота зараз спрямована на збереження робочих місць та підтримку економіки держави. Ми віримо у перемогу України і готові відбудовувати її велич та красу.
Життя — це неймовірний дар, саме воно цінне і тільки воно має сенс, не можна втрачати жодної його хвилини. Кожен з нас повинен знайти в собі сили і поставити нові цілі, заради яких захочеться жити і йти вперед, незважаючи ні на що. В душі кожного з нас повинна жити надія, і тільки тоді ми зможемо все подолати.
Після закінчення війни я зі своєю командою ANDRE TAN почну піднімати легку промисловість і буду шити вже не спецжилети і військовий одяг, а гарні і розкішні сукні для найкрасивіших жінок у світі — для українок! Дуже хочеться, щоб вони знову посміхалися і сяяли ще яскравіше.
Бренд GASANOVA
Ельвіра Гасанова, бренд GASANOVA
Ми відчуваємо дуже велику підтримку світу, тому знаємо, що перемога не за горами. Це дає нам величезне бажання підтримувати Україну, економіку нашої держави та творити далі на своєму фронті.
У воєнний час діяльність бренду кардинально змінилась, тому що основне направлення бренду — це святковий одяг з камінням, а у воєнний час люди не потребують такого вбрання, є потреба тільки у повсякденному одязі. Тому ми почали продавати футболки, спортивні костюми, худі, словом, зручний і повсякденний одяг.
Бренд GASANOVA завжди був про родину, тому ми стали ще більше турбуватись одне про одного, про нашу команду та наших клієнтів. Майже вся моя команда виїхала за кордон, залишились тільки моя родина та колега, яка відповідає за роботу компанії на західній Україні.
Оскільки більшість складу було вивезено в західний регіон країни, ми змогли працювати. Робочі місця ми не скорочували, тому що знали, що всі ми обов’язково повернемося до роботи. Наші відважні дівчата в цеху замість суконь зі стразами почали шити бронежилети.
Дарія, особистий помічник дизайнера та один зі стилістів бренду:
«За весь період воєнного часу я жодного дня не була без роботи, адже у нас велика кількість магазинів-партнерів, які одразу заявили про бажання викупити склад, щоб підтримати бренд і країну. Тому велика подяка нашим партнерам, які пліч-о-пліч поряд з нами у такий складний час для нашої країни».
Серед нових проєктів бренду — це футболки з картою України для підтримки ЗСУ. Також у перший день війни ми зареєстрували благодійний фонд GASANOVA, який допомагає одягом переселенцям, які втратили домівки.
Комунікації з клієнтами залишись як офлайн, так і онлайн. Бренд продовжує жити на світовому ринку, а серед зіркових клієнтів, які підтримали Україну, вдягнувши одяг від нашого бренду, неймовірна жінка мама Ілона Маска Мей, співачка Авріл Лавін та ін.
Ми знаходимо у собі сили, щоб не переставати бути митцем у такий час, а, навпаки, робити потрібну справу та допомагати тим, хто цього потребує. Ми відчуваємо дуже велику підтримку, знаємо, що перемога не за горами, тому хочеться підтримувати Україну, економіку та творити.
Авторка матеріалу: Богдана Ломака, комунікаційна менеджерка Мінцифри