Що потрібно, щоб запустити успішний е-коммерс?
25 лютого, 2020

Мері Фуртас
Головна редакторка журналу Pink. Відомий фотограф, СЕО-permodel і дизайнер власного бренду — cultnaked.com
Привіт! Я - Мері Фуртас.
В серпні 2017 року я прийняла рішення відкрити свій бренд одягу.
В березні 2018 ми запустили свій онлайн-магазин.
В червні 2019 нас одягла Кайлі Дженнер. Так про нас дізнались в Україні.
CULTNAKED - перший в Україні direct to consumer бренд, який не розповсюджується у фізичному рітейлі та продається в більшості в Каліфорнії, Нью-Йорку та Лондоні, і зараз я розповім вам, як я це зробила.
Що потрібно у 2020, щоб запустити успішний e-commerce?
1. Монопродукт, який вирішує проблему
Наша фішка досить унікальна на ринку одягу - скорт (спідниця з шортами). Не те, щоб раніше такого ніхто не робив (референс з тенісної форми), але ніхто не акцентував на цьому увагу. Скорти вирішують проблему для дівчат, які хочуть носити міні, але не люблять дискомфорт. Все решта - upsell продукти, які ми запускали в процесі. З часом у нас з’явились плаття з шортами, топи, які підходять до скортів та блейзери для тотал луків. На черзі біжутерія та аксесуари.
2. Використання мультиплатформ для реклами
“Зараз щось пошию і дам декільком блогерам і все піде як по маслу”. Для багатьох людей стане великим розчаруванням, але:
- Блоггери та селебріті - це тільки частина маркетинг-плану
- Мікроінфлуенсери - найкраща ціна/фідбек.
- На співправцю з інфлуенсерами потрібно витрачати дуже багато грошей (в нашому випадку - це одяг і відправка) і це часто іміджева історія. В 2020 різких оборотів з однієї публікації не отримаєш.
Ми активно залучаємо інфлуенсерів і точково це більше не працює. Обирайте декількох з відповідною ЦА та працюйте з ними постійно, один клієнт має хоча б раз в тиждень бачити ваш продукт. Оскільки за таку рекламу ми даруємо лише одяг, деякі супер великі інфлуенсери, як от Кайлі чи Ельза Хоск скоріше за все не тегнуть твій продукт. В них ще тисячі таких у черзі і вибудувати хороші відносини це затяжний PR-проєкт. З меншими потрібно одразу вимагати майбутні теги, ще перед відправкою. Це дуже тендітна історія, якщо у вас немає від $1500 на кожного середнього інфлуенсера за пост. Чим красивіше ваше мистецтво переговорів, тим успішнішою буде публікація.
Також ми використовуємо тагретовану рекламу (грамонтий таргетолог - це маст), власний інстаграм та Pinterest.
3. Персональний бренд
Якщо ви супер not popular, рекомендую почати транслювати себе в маси вже. 8 років до бренду я була фешн-фотографом та користувалась інстаграмом, що дало фундамент для перших продажів. Перші інфлуенсери - мої знайомі з фешн-віків, куди я їздила ще до CULTNAKED. В 2020 алгоритми соцмереж досить складні, тому потрібно бути social і в реальному житті - ходити на івенти, знаходити спільну мову з великою кількістю людей, говорити про себе та свій бренд. посміхатись, домовлятись за публікації в виданнях. До речі, світитись у виданнях (друк, онлайн) і на телебаченні - це хороший приріст фоловерів в соцмережах.
4. “Killer content”
ОК, у нас є класний продукт, але як його показати? Для нас челленджом стало те, що люди не розуміли, що це не просто спідниця за 245$, а скорт. Для реклами ми використовуємо багато відео-контенту та GIFки. Motion продає краще, за фото. Плюс:
- Різний контент, один стиль.Нудно бачити одне і те ж, але з часом має виробитись свій стиль соцмереж, сайту і тд… людина повинна бачити ваш контент і одразу знати, що це - ви. Брендинг є і в цьому.
- Продукт має бути видно на більшості фото/відео, все решта - красива картинка, яка надихає та транслює ваш месседж.
- UGC - ці три букви не дають мені спати. User Generated Content і всі способи його залучити - частина хорошого маркетинг плану. Живі фото та відео у свій фід, вірусний маркетинг. Використовуйте.
5. Динамічний, якісний сайт, платіжна система, юрист і шиппінг
Це - база. Сайт у нас на Shopify, і не так давно ми підлючили і тестимо локальну платіжну систему. З цими речима в Україні дуже туго - інфраструктура та законодавство максимально не призначене для онлайн-торгівлі, але з хорошими юристами стає легше. Деякі банки закордоном не довіряють українським сайтам і просто не пропускають платіж. Шиппінг з України теж дуже дорогий, і це біль всіх, хто займається доставками за кордон. Після всіх цих заморочок починаєш розуміти, що не в казці опинився і наша дешевша робоча сила компенсується іншими головними болями.