Shur Shur — від 0 до запуску продукту
25 лютого, 2020
Історія мого бренду розпочалась досить романтично. Одного дня, збираючись на побачення, я усвідомила: сьогодні мені вкрай необхідні панчохи на кшталт тих, що носила моя бабуся, але більш сучасні та трендові. Так народилась думка створити Shur Shur.
Від ідеї до реалізації я пройшла великий шлях. Впевнена: у кожного підприємця є свої «лайфхаки», а універсального рецепта для побудови справи своєї мрії — немає. Проте я дуже хочу надихнути майбутніх бізнесменів історією своїх факапів та досягнень. Ну що ж, давайте по черзі.
Пошук виробництва
На розробку концепту мені знадобилось кілька місяців. Найважчим виявився пошук виробництва. Перед усім, вони просто не знали, як це виготовити. Просили референси й зразки готового товару, але їх просто не існувало у природі. Місцеві фабрики відмовляли через невеликий об’єм замовлення. Саме завдяки цьому я знайшла виробництво у Латвії. Через місяць після тестування різних зразків пряжі — Shur Shur був готовий до запуску.
Магія маркетингу
Ми живемо в епоху вражень, тому для того, аби ваша справа була успішною — недостатньо надати лише якість. Сьогодні покупцю потрібен атракціон емоцій. Починаючи з того, як ви відповідаєте на його повідомлення у соцмережі, до моменту, коли він отримує замовлення й відкриває коробку. Ми намагаємось задовольнити якомога більше органів чуття клієнта: зір, слух, нюх. І це працює. Усі покупці відзначають різне: естетичність товару; те, як він упакований; його особливий запах (ми знайшли аромат, який моя бабуся наносила на свої панчохи). Разом це викликає той самий вау-ефект.
Молода команда
Наймолодшим учасникам моєї команди по дев’ятнадцять. Спочатку я думала, що створюю Shur Shur виключно для дівчат свого віку, але помітила, як носять наші панчохи мої співробітниці — і це мене надихнуло. Вони експериментують, вони сміливі, енергійні. Та на відміну від кадрів з десятирічним досвідом роботи — не скуті якимись рамками.
Постійна робота над собою
Я не отримувала класичну освіту у виші, тому не маю шаблонів, у які зазвичай заганяють студентів. Але в офісі Shur Shur є окрема полиця моїх дипломів. Перед запуском бренду я навчалась у декількох школах з альтернативною освітою й здобувала знання з різних областей. Це важливо для підприємця, який хоче зробити свій продукт не тільки успішним, а й унікальним.
Щоб навчитись думати не так, як усі — йдіть до Київської Академії Медіа Мистецтв. Саме вона тренувала мене мислити креативно та виходити за межі своєї уяви. Наступним етапом став центр навчання підприємців Startup Ukraine. Там мені розповіли, як будувати бренд крок за кроком: від народження ідеї до її реалізації. Про масштабування бізнесу, пошук команди й семимильний розвиток — я дізналась на Бізнес-Конструкторі. І впевнена, що завдяки неабиякій любові наших клієнтів до Shur Shur сьогодні — я не зупинюсь навчатись й працювати над собою найдалі.
Розумне делегування
Багато підприємців вважають, що власна справа дозволить менше працювати. Від моменту запуску Shur Shur і до сьогодні — я працюю вдвічі, а можливо й втричі більше. Але вмію делегувати та навчаюсь якісно відпочивати.
Розпочати делегувати справи — важко. Власний бізнес — це твоя дитина. Звісно, ти краще за всіх знаєш, як її виховувати. Проте розподіл обов‘язків дуже важливий для ефективності підприємця. Безумовно, розробка колекцій та концептів лежить виключно на мені, а от контроль якості, спілкування з клієнтами та наповнення соцмереж — я довіряю команді. Таким чином в мене залишається час і натхнення, щоб придумувати нове й постійно модернізувати Shur Shur.