Як центр Дія.Бізнес допомагає стартувати бізнес? Кейс від українського стартапу Health Delivery
10 вересня, 2020
Харків’яни Євген Кравченко, Павло Гужва і Костянтин Задьора одними з перших відвідали центр підтримки підприємців Дія.Бізнес і запустили власний бізнес з нуля.
Health Delivery — це компанія, яка випустила вітамінний комплекс з соку паростків пшениці ВІТГРАСС.
Цей продукт новий для ринку України. Особливість вітамінного комплексу в тому, що він складається з природних мікроелементів — чистого соку без додаткових домішок. Від моменту висадки зерна до готового продукту, який вже можна вживати, минає не більше 15 днів, що зберігає всі корисні властивості молодого зерна.
Комплекс містить корисні для організму людини компоненти, вітаміни і амінокислоти.
З чого все почалося?
Майбутні підприємці були на відкритті та відвідали лекцію з маркетингу. Після цього записалися на первинну консультацію і чотири рази відвідали консультацію із залучення інвестицій і фандрейзингу.
«На першій консультації нам поставили завдання: зареєструвати ФОП, розподілити завдання між членами команди, проаналізувати ринок та прорахувати ризики. Одразу ми, звичайно, із завданням не впоралися.
Ми не змогли правильно розрахувати ринок, оскільки зіткнулися з цим поняттям вперше. Під час прорахування ризиків не звернули увагу на всі деталі. Тому ми зареєструвалися на повторну консультацію. Після неї стало зрозуміло, як все це робити. І поступово ми налагодили виробництво, розподілили ролі в команді, зібрали надійних постачальників, запатентували назву, створили логотип… І запустили бізнес», — ділиться команда Health Delivery.
Скільки часу знадобилося для того, щоб запустити товар з нуля?
Від ідеї до готового продукту, який можна вже тримати в руці, минуло рівно три тижні.
Найбільше часу зайняло налаштування виробничого процесу та створення необхідних умов для вирощування мікрозелені. Ми перейняли систему організації праці в американських колег. Зараз всі члени команди працюють над виробництвом. Євген займається вирощуванням, Павло — технічною частиною і відповідає за ринок збуту, Костянтин відповідає за маркетинг та економічну складову виробництва.
Тестували продукцію на POP-UP зоні в центрі Дія.Бізнес
Перед виходом на ринок команда тестувала продукт у центрі підтримки підприємців Дія.Бізнес. POP-UP локація — це таке місце, де кожен підприємець може протестувати свій продукт перед виходом на ринок: презентувати, зібрати відгуки від потенційних покупців на ціну, упаковку і функціонал.
«Ми хотіли дізнатися, чи могли б люди довіряти вітамінним комплексам на основі чистого соку мікрозелені як добавкам до основного раціону харчування. На щастя, за тестовий період ми отримали десятки хороших порад і пропозицій, на основі яких змогли удосконалити свій товар. Зараз упевнено продовжуємо виробництво та поширення цього унікального для України продукту на ринку».
У планах на рік — вирости, масштабуватися, вийти на експорт
У підприємців є чіткий бізнес-план. Перші пів року планують популяризувати продукт у Харкові та Харківській області. До кінця року — поширити в регіоні: Дніпропетровська, Полтавська, Сумська області. За рік плануємо стати відомими у всій Україні. Окрім цього, ми вже маємо пропозиції від наших партнерів з Європи.