Як креативна агенція HMARA за допомогою критичного мислення вийшла з кризи
11 квітня, 2022
HMARA AGENCY — діджитал-агенція зі Львова, яка протягом трьох років допомагає розвивати локальний бізнес у соціальних мережах.
24 лютого, коли війна вкрала нашу реальність, 15 людей втратили роботу і можливість забезпечувати себе та свої сім'ї.
Єдиний варіант швидко встати на ноги та допомагати стабілізувати економіку України — шукати нові проєкти за кордоном та пропонувати суперлояльні умови співпраці локальним бізнесам.
Все, що ми робили кожного дня — це волонтерили зранку до вечора!
Хтось випікав хліб для армії та сортував гуманітарну допомогу, хтось плів маскувальні сітки. Частина команди, що була за кордоном, виходили на мітинги у Лондоні, Парижі та навіть Шрі-Ланці.
Дні перемішались між собою, а волонтерство замінило роботу.
Через два тижні ми задались питанням: а за що ми будемо жити, коли закінчаться заощадження?
Коли ми почули новину, що грузини хочуть повертати Абхазію, а японці — Курильські острови, ми придумали стартап експорту маскувальних сіток. Це просто єдине, що ми вміли робити в перші тижні.
Пізніше ми здобули навички випікання хліба і булок військовим. Це надихнуло нас на ідею зробити свій YouTube-канал з кулінарними майстер-класами для іноземців.
На щастя, пізніше президент звернувся із закликом відновлювати роботу, тоді ми відклали ідеї з воєнними стартапами.
Ми з хмарною командою швидко організували брейншторм по кризовому менеджменту і склали стратегію просування у період війни.
- Зверстали рекламний креатив.
- Налаштували таргетинг на українську діаспору.
- Розмістили інформацію про себе у різних чатах, ком’юніті та сайтах діаспори.
- Провели десятки онлайн-зустрічей з українськими підприємцями, які мають бізнес в країнах Європи, США та Японії.
- Розробили пакет послуг зі знижкою для тимчасово перенесених підприємств з гарячих точок.
- Паралельно залучаємо іноземців і вже запустили декілька проєктів в роботу.
Саме зараз активно працюємо над запуском соцмереж для японської будівельної компанії та салону краси у Нью-Йорку.
Окрім комерційних проєктів також готуємо креативно-волонтерський проєкт.
Розробили патріотичний стікерпак з відомих воєнних мемів, відкриваємо продажі та 100% вартості будемо відправляти на фонд «Повернись живим».
Підтягуємо англійську, приймаємо швидкі рішення, адаптуємо всі стратегії локальних проєктів до воєнного стану, залишаємо зону комфорту і маленькими кроками виходимо на новий рівень.
⠀
Чи це все нам дається легко? Звісно, ні.
Але зараз як ніколи потрібно включати критичне мислення, діяти швидко і грамотно!