Аналітика та стратегія
Візія підрозділу:
01
Функція досліджень відбувається регулярно та з користю; стратегія та план — реальна дорожня карта дій, за якою відслідковується прогрес всієї країни.
02
Тримаємо руку на пульсі та вимірюємо свою ефективність; швидко прогнозуємо та реагуємо на проблеми підприємців.
03
Створюємо ефективні стратегії, що мають чіткі KPI та корелюються між собою. Регулярно перевіряємо аналітику за допомогою цифрових інструментів реагування та рейтингування.
04
Актуалізуємо стратегії МСП.
05
Беремо участь в оновленні експортної стратегії.
Функціонал підрозділу
- Регулярне проведення досліджень з питань МСП та аналізу даних. Створення відповідних цифрових інструментів для їх проведення. Синхронізація з основними стейкхолдерами, в тому числі приватного сектору для збору даних та їх аналізу.
- Створення та оновлення стратегії МСП на національному рівні, плану дій, дорожньої карти, індикаторів виконання та ефективності у співпраці з локальними департаментами підприємництва та регіональними агенціями розвитку.
- Регулярне проведення досліджень з метою просування МСП на міжнародні ринки: робота з міжнародними базами даних Euromonitor, Statista, Mintel та іншими.
- Підготовка секторальних оглядів та профілів країн.
- Відстеження трендів світового та внутрішнього ринків.
- Підготовка оглядів вимог на ринку ЄС.
- Розробка покрокових ґайдів для бізнесу.